lutego 02, 2012

TAG: Nigdy nie wychodzę z domu bez..



Zasady:
Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Zostałam otagowana przez Cosmetics Freak. Za co ślicznie dziękuję :*

W sumie tak różnie z tymi kosmetykami must have, bo to zależy czy wychodze do sklepu, czy na uczelnię:D No ale przyjmijmy, że nie wyjdę z domu bez:

  1. Korektor Maybelline. Produkt, który po prostu jest obowiązkowy. Zawsze go używam, ponieważ mam sińce pod oczami i muszę je jakoś maskować. [LINK DO RECENZJI]
  2.  Podkład Bourjois. Także bez niego ciężko byłoby się pokazać gdziekolwiek. Po prostu mam trądzik i niestety nie wygląda to estetycznie i delikatnie trzeba jakoś sobie radzić. [LINK DO RECENZJI]
  3. Tusz Maybelline One by One. Tusz po prostu podkreśla oczy, sprawia że twarz wygląda inaczej i to po prostu obowiązek w moim makijażu. [LINK DO RECENZJI]
  4. Żelowy eyeliner Essence. Nie jest może, aż takim obowiązkiem jak powyższe produkty, ale makijaż bez eyelinera to nie jest to :) Jest nowy w mojej kosmetyczce i jeszcze nie pisałam recenzji o nim.
  5. Serum do włosów alfaparf Cristali Liquidi. Przed wyjściem MUSZĘ ujarzmić trochę moje włosy i uwielbiam ten produkt. [LINK DO RECENZJI]
Z domu oczywiście nie wyszłabym bez telefonu :)

Do zabawy zapraszam (o ile nie brałyście udzuału w tym tagu :) :
Ilusive
anne-mademoiselle
xComplicatedLifex
Ultimate-cosmetics
Jedwabna.

pozdrawiam,

    13 komentarzy:

    1. też nie wychodzę bez telefonu :D

      OdpowiedzUsuń
    2. ja nie wychodze bez:
      1.podkladu
      2.eyelinera
      3.highlitera
      4.pudru brazujacego
      5.tuszu do rzes

      OdpowiedzUsuń
    3. i widac że każda z nas ma inne priorytety - ale podkład i wyrównanie cery - jest zawsze :)

      OdpowiedzUsuń
    4. ja tez bez tego się nie ruszam

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja też bez podkładu i tuszu nie wyjdę z domu:)

      OdpowiedzUsuń
    6. Tak samo jak Ty, nie ruszę się bez podkładu i tuszu :)
      No i oczywiście telefonu :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Dziękuję za otagowanie :) Bez tych pierwszych 3 kosmetyków także się nigdzie nie ruszam :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Ha! Tez uważam, że make up bez eyelinera to juz nie jest to :) Mogę pominąć cienie, ale eyeliner musi być :)
      Mam ten korektor z Maybelline, fajny :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dokładnie, cienie jak mam chęć to nałożę, ale eyeliner podstawa :)

        Usuń
    9. Fajny jest ten eyeliner z essence, mam go już jakiś czas i wiem, że trudno jest go zmyć z oczu. ;D

      OdpowiedzUsuń
    10. Chyba jak u każdej dziewczyny :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Dziękuję za otagowanie i zapewne wezmę udział w zabawie :)

      OdpowiedzUsuń

    Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger