lutego 11, 2012

Mój ulubiony dzienny makijaż Step by step





Postanowiłam zrobić pierwszy step mojego ulubionego makijażu dziennego, gdy używam cieni. Najczęściej bywa tak, że mam mało czasu i po prostu robię tylko kreskę, a czasami jak mam więcej czasu to koloruję się cieniami :) Bardzo starałam się, ponieważ to mój pierwszy step. Zapraszam :))

1. Na oczyszczoną powiekę nakładam korektor i na to bazę pod cienie Hean.

2. Najpierw pędzelkiem nakładam cień z paletki Sleek Storm na powiece ruchomej.
 
3. Nakładam cień od środka powieki do zewnętrznej strony. Bardziej skupiam się, aby nałożyć go na środku powieki.

4. W zewnętrznym kąciku oka kładę ciemniejszy cień. I rozcieram na załamaniu.

5. Oczywiście nie może się obejść bez kreski :) Tutaj użyłam eyelinera w żelu Sleek ink pot, ponieważ nie jest w takim żywym kolorze jak Essence i nie zasłania cieni ;)

6. Nie może obejść się bez tuszu  do rzęs, ja użyłam Essence Multi Action.

7. Połowę dolnej powieki na linii wodnej zaznaczam czarną konturówką z AVON ( od zewnętrznego kącika do środka).

I oto jak prezentuje się gotowy makijaż :)


 Jak Wam się podoba? :)

pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny, taki subtelny ;) Spróbuję dziś zmalować podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnemu we wszystkim ładnie. Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie podkreśla Twoją źrenice. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, delikatny... Śliczne masz "kolorowe" tęczówki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bo jest delikatny , czyli to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha no też jak sobie pomalowałam te paznokcie to pomyślałam o zmywaniu ;D ładny dzieniak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piekne oczy. Moj makijaz na co dzien wyglada bardzo podobnie :) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze?...To mi się baaardzo podoba:) Świetlisty, gustowny i stonowany dzienniak:)Brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki ładny! chyba też się tak jutro pomaluję :) mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście :D Dlatego pokazałam krok po kroku jakich cieni użyłam :))

      Usuń
  11. Ohh do twarzy Ci w takim makijażu ;)) ślicznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger