lutego 19, 2012

Zakupy i gratisy :))



Byłam wczoraj na otwarciu nowej galerii Szperk w Gdyni i w Rossmanie było sporo promocji. Ale ja kupiłam to co chciałam, czyli Oryginal Source czekolada z miętą oraz rozgrzewające serum z Eveline (rozgrzewa i to BARDZO! ). I jak się coś kupiło, to z paragonem trzeba było iść do innej Pani i wydawała nam gratisa :) Ja dostałam tusz Gosh i powiem, że już go lubię :)
Potem się schytrzyliśmy narzeczonym i zrobiliśmy jeszcze jedne zakupy dla jego mamy i dostałam gazetkę Rossmana z próbkami oraz rękawiczki takie do sprzątania ;) część z tych próbek już zużyłam.

-Próbka peelingu Garnier - miałam kiedyś, ale oddałam siostrze ( bardziej powodował trądzik, niż go ograniczał)
-Próbka kremu ultra-lift Garnier (może kupię, po jednym użyciu kremu ciężko stwierdzić, ale spodobała mi się konsystencja )
-Próbka kremu regenerującego Nivea (zostawił tłusty film, na pewno go nie kupię)
-Próbka podkładu Maxfactor (jak go nałożyłam byłam w szoku, że jest tak idealnie dopasowany do mojej cery! Szok, na pewno będę się za nim rozglądać, bo ma świetną konsystencję i krycie niezłe)
-Próbka płynu o płukania ust Colgate
-Próbka szamponu Nivea i odżywka (raczej nie użyję tego)
-Próbka balsamu po goleniu, (to wiadomo mężczyzna mój zużyje ;)
Oj opłacało się pójść :)

Dostałam także 20% zniżki na zakupy w sklepie Takko Fashion i wykorzystałam go na nowy stanik (kosztował 49,90, a po rabacie 39,90 :)
Dziś znów idziemy tam na losowanie jakiś nagród, chociaż ja mam takie szczęście, że pewnie nic nie wygram... Ale jak się nie próbuje to się nie wygrywa.

Tak szybko kończy się wolny czas... Jeszcze kilka dni i wracam do domu, czekają na mnie paczuszki, ale ciężko się rozstać znów na miesiąc z narzeczonym :(

pozdrawiam

39 komentarzy:

  1. szalenstwo normalnie , powiem ze zazdroszcze , a jak !

    OdpowiedzUsuń
  2. o, a ja przed wczoraj kupiłam krem eveline z serii spa, ale biały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś te serum z Eveline. rzeczywiście mocno rozgrzewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię gratisy :) oj faktycznie długie rozstanie...:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! tusz Gosh też posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj słyszałam o tym Szperku. Normalnie szał na kółkach. Całe Trójmiasto tam ruszyło :) Ja się nie dałam zwariować i sobie odpuściłam. Bardzo nie lubię kupować wśród tłumów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że pójdę zobaczę jak to tam wygląda :)

      Usuń
  7. masz szczęście kobieto :) fajne gratisy ! nie wiem czy u mnie coś w ogóle było w R takiego, ale może jutro się przejdę :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne gratisy, zwłaszcza tusz Gosha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. LUBIĘ GRATISY. :*
    A miesiąc minie jak z bicz strzelił.;**

    OdpowiedzUsuń
  10. za gratisy kocham drogerie <3 zazdroszczę,zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super gratisy!;)
    MIejmy nadzieję,że ten miesiąc Tobie szybko zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kupiłam ten żel czekoladowo-miętowy :) u mnie nie ma gratisów :( albo o nich nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to chyba tylko na otwarciu tutaj w Gdyni wczoraj było

      Usuń
    2. może i u nas kiedyś coś takiego będzie :) dla ożywienia czujności kupujących :)

      Usuń
  13. u mnie też było otwarcie rossmanna i też dostałam ten tusz w gratisie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupki i gratisy super:) szkoda, że miesiąc bez TŻta przy sobie...
    mi by było ciężko się z moim na tyle rozstawać...podziwiam Cię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ej, u mnie w Rossmannie nie ma takich promocji! to nie fair, ja też chcę gratisy:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsam jest świetny ;) Używałam i mam inne wersje również ;)

    Zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę, jakie gratisy ;ooo ;D Może zrobisz recenzję tego tuszu z GOSHA ?
    Ps. Zajrzyj czasem na mojego bloga, są tam recenzje kosmetyków (zazwyczaj kolorówki) i informacje o rozdaniach i konkursach. Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile gratisów. :o również czekam na recenzję GOSHa. i zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię recenzję na pewno za jakiś czas, bynajmniej już go lubię i patrzyłam na allegro, że jest tani :)

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger