lutego 15, 2012

Nowy zakup oraz relacja z dnia wczorajszego ;)



W rossmanie kupiłam sobie krem modelujący do biustu Eveline i kremik do twarzy z Garniera. Wcześniej miałam krem do biustu z Bielendy i skończyłam, więc możecie liczyć na recenzję za jakiś czas...

Wczoraj był naprawdę bardzo miły dla mnie dzień ;) Mój narzeczony troszkę mnie oszukał, bo miał kończyć o 17 a skończył o 15:) Wszedł zdjął buty i mówi otwórz drzwi szybko na klatkę ja otwieram a tam bukiet kwiatów :D Bardzo miły gest, zaskoczył mnie... Prawda, że prześliczne?? :D
Potem wybraliśmy się na zakupy (do rossmana i  do Housa, gdzie kupiłam świetną bluzeczkę ) i do Mac'a, bo po co wydawać fortunę na jedzenie w jakiejś restauracji niepotrzebnie :)

Macie może jakieś fajne sprawdzone przepisy na jakieś ciacha? Bo te co ja robiłam już mi się znudziły, a chciałabym coś nowego :))

pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

20 komentarzy:

  1. Super niespodziankę miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowy chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się udało mu, aż dziwne że się wcześniej nie domyśliłam, ze coś knuje;)

      Usuń
  3. Super!romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) Miła nispodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty sliczne, ja dostałam różowe tulipany:) Bardzo wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną niespodziankę zrobił Ci Twój chłopak :)
    Śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam robić na szybko "domek baby jagi" - wpisz w google, jest mnóstwo przepisów i zdjęć. To taki niby sernik na zimno. Ja daję do srodka galaretkę i oblewam "daszek" polewą czekoladową:P mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kupić ten do biustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam czerwone róże w bukiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham róże;) I tulipany;) Mam to serum, jest fajne, bo skoncentrowane, wiec trochę mocniej trzeba je wcierać... idealna okazja do zbadania swoich piersi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jestem bardzo ciekawa efektów serum Eveline. A tak z innej beczki, to ja po raz pierwszy spróbowałam wykonać manicure w stylu ombre nails. U mnie na blogu są fotki. Będę wdzięczna za ocenę efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kwiaty, serum także stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger