lutego 22, 2012

Pierwsze zakupy w The Body Shop, czyli jak uszczęśliwić kobietę :)


Wczoraj w końcu wybrałam się do sklepu The Body Shop, przy okazji jak jestem w Gdyni, bo w Białymstoku nie ma już niestety tego sklepu :( Weszłam do sklepu i nie wiedziałam, gdzie mam patrzeć. Tyle cudowności :))
Z jednej strony już kocham ten sklep, ale nienawidzę za ceny! Ale mimo to skusiłam się na coś...
Kupiłam 100% biodegradowany żel pod prysznic (22zł/250ml). Sama nie wiedziałam co chcę kupić, ale miałam ochotę na żel. Grejpfrutowy pachniał nieziemsko, ale były tylko o pojemności 400ml  i 750ml o ile dobrze kojarzę, a chciałam mniejszy spróbować 250ml.. Ale nie żałuję tego zakupu, pachnie bardzo świeżo i orzeźwiająco :)

No i mieli promocje na masła do ciała o pojemności 50ml - 3 w cenie 2 :) (20zł/50ml) Chciałam jeden kupić na spróbowanie, ale oczywiście mój narzeczony musiał mnie podjudzać i mówił WEŹ 3, WEŹ 3 !! No to wzięłam :) Świetne są. Ten czekoladowy już miałam na ciele i czułam go całą noc na sobie.
Ale po wyjściu ze sklepu od tych zapachów głowa mnie bolała, że szok :)
I dostałam kartę na pieczątki, za każde wydane 25zł dostajemy pieczątkę, jak uzbieramy 3, 6 i 9 to dostajemy za każdym razem jeden mini produkt (np. takie masełko 50ml ), a z 9 pieczątką krem do rąk :)

Uwielbiam takie zakupy i nie żałuję wydanych pieniędzy na te kosmetyki! Na pewno nie raz odwiedzę ten sklep będąc w Gdyni :)

Chciałam kupić bananowy szampon do włosów, ale za dużo naczytałam się negatywnych opinii i nie skusiłam się na niego...

Czy używałyście kosmetyków z TBS? Co polecacie?? 

pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Oj taką czekoladką to tez bym się chętnie wysmarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ta czekolada pachnie obłędnie ! Aż za słodko, bo mam wrażenie jakbym się objadła słodkościami i aż mdli :) Ale może i lepiej, bo się "najem" tylko zapachem :D

      Usuń
  2. Cudowne zakupy :) U mnie w mieście na szczęście nie ma TBS- na szczęście, bo inaczej bym zbankrutowała :P

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie w mieście też nie ma, ale w innych są i przy okazji można wpaść :))

      Usuń
  3. ahhh.. już sobie wyobrażam jak pięknie pachnie ten czekoladowy :)
    Też ich nie lubię za ceny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to najbardziej z tych trzech lubię zapach grejpfrutowy :) Chyba dlatego, że nie jest tak słodki jak ten czekoladowy

      Usuń
  4. szkoda tylko, że ceny mają tam wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie robiłam tam nigdy zakupów, ale tyle się naczytałam, że aż się chyba skuszę:D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też się spooooro naczytałam na ich temat i musiałam iść zobaczyć czy naprawdę to jest takie świetne jak piszą... Mimo wysokich cen lubię ich :)

      Usuń
  6. nie miałam nic z tego sklepu , ponieważ nie ma go u mnie w miescie ,

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak tu sie nie skusić na takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to masełko grejpfrutowe i jest super :D Ale moim ulubieńcem i tak jest mango :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych maseł i raczej się na nie nie skuszę. Zapach zapachem, ale cena jest troszkę przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mm czekoladowy na pewno pięknie pachnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam grejfrutowe masło, co do bananowego szamponu to go bardzo lubię, a odżywkę do niego ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam komplet bananowy odżywkę i szampon i jestem mega zadowolona :) szczególnie z odżywki :) ja mam bzika na punkcie TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A te opakowania same mówią do nas by je zabrać z półki a w szczególności te masła do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z TBS miałam tylko mleczko do ciała kokosowe (z atomizerem). Byłam bardzo zadowolona i myślę nad kupnem tego mleczka na wiosnę/lato.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez uwielbiam greipfrutowy zapach. Mialam peeling do ciala, bardzo fajny, chociaz wolalabym zeby mocniej scieral.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie TBS ma jednak za wysokie ceny, produkty są naprawdę fajne, ale można znaleźć takie o podobnym działaniu i niższej cenie. Pachną jednak nieziemsko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne są te produkty ale w PL za drogie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger