lutego 01, 2012

Essence Fix & matte! Transparentny sypki puder utrwalający


Już minęło sporo czasu od kiedy używam tego pudru i przyszła pora na moją opinię :)


Transparentny puder Fix & Mate to innowacyjny produkt, który nałożony na podkład doskonale matuje skórę i ujednolica makijaż. Puder nie zmienia koloru zaaplikowanego wcześniej podkładu, jak również świetnie dostosowuje się do każdego odcienia skóry. Kosmetyk gwarantuje nienaganny makijaż bez efektu świecenia się przez cały dzień. Puder zamknięto w bardzo poręcznym opakowaniu z malutkimi otworkami. Zaleca się, aby folię ochronną zdejmować stopniowo, pozwala to dozować odpowiednią ilość produktu



Ja kupiłam go w drogerii Natura za około 15 zł. Cena wydaje się być śmieszna, zwłaszcza jak na taki wydajny produkt. Nie testowałam jeszcze innych sypkich pudrów, ale ten lubię.
Używam go zamiast pudru transparentnego, który mam w kompakcie i jest on lekko koloryzujący. Za to ten puder z essence nie koloryzuje twarzy. Jest biały i nie zostawia białych śladów na twarzy.
Na zdjęciu powyżej nałożony na twarz, a poniżej już rozprowadzony.
 
 Po użyciu tego buzia jest bardzo gładka i to przez długi czas, bynajmniej teraz zimą.
Wydaje się być trwały, ale po kilku godzinach widzę, że moje pryszcze ukryte pod korektorem stają się widoczne. Czytałam opinie dziewczyn, że przedłużał im makijaż, ale w moim przypadku niekoniecznie zauważyłam efekt. Być może za często dotykam mojej twarzy rękoma i to pewnie temu. Ale a to świetnie matuje :)

Wklepywałam go lekko palcami pod oczy i nie zauważyłam, aby zbierał się w załamaniach. Ale już go do tego nie używam.
Zauważyłam w nim pewną wadę, otóż jak nakładałam na powieki to osypywał się na oczy i potem miałam wrażenie, że coś miałam w oku przez długi czas, więc teraz stosuję tylko na policzki, brodę, nos i czoło.
Także opakowanie nie jest zbyt wygodne, ponieważ może przesypać się za dużo i potem się pyli.


  • Wydajność 5
  • Cena 5
  • Konsystencja 4
  • Działanie 4
  • Opakowanie 3,5

Polecam :) Jeżeli potrzebujecie zmatowienia, to ten produkt jest naprawdę godny polecenia.


pozdrawiam,

13 komentarzy:

  1. O, patrzyłam ostatnio na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam podobnego pudru, Vichy dermablend

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz slysze o pudrze transpalentnym :P Dobra rzecz..

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaiłam się na niego :) teraz się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko skończę obecny, kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zużyje te co mam tzn. z Biochemi Urody i Kobo napewno skuszę się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam sypki transparentny, ale z My Secret. Dla mnie o wiele lepszy niz ten w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio się nad nim zastanawiałam ale nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardz lubie sypkie pudry i wlasnie koncze swoj i mam zamiar sobie ten kupic, dzieki za recenzje teraz jeszcze bardziej chce go miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chodzi za mną już długi czas, może w końcu kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam puder transparentny z essence, ale ten z limitowanej edycji 50'Girl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zużyje ten co mam, to na pewno go kupię :) Uwielbiam takie matujące, transparentne pudry, a ten do tego jest w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger