lutego 22, 2012

Moja paznokciowa historia - Eveline 8w1

źródło: grafika google






Chyba wszystkie wiemy o zbawiennym działaniu odżywki eveline 8w1. Od kiedy zaczęto tak ją chwalić postanowiłam sama kupić. Moje paznokcie wyglądały okropnie. Rozdwojone, łamliwe...

Wcześniej pisałam post o tej odżywce, ale nie była to opinia pozytywna, ponieważ nie widziałam wtedy ogromnych rezultatów i nie można malować paznokci podczas używania tej odżywki. Użyłam ją 2 razy, tzn. według zalecenia na opakowaniu, czyli pierwszego dnia jedna warstwa, drugiego druga warstwa itd i czwartego zmywamy i od nowa. Dwa razy wytrzymałam, potem pomalowałam paznokcie. I po tym wyglądały tak:


I chciałam komuś oddać, ale dziewczyny pisały, abym używała pod lakier i bardzo dziękuję Wam za tę radę, bo to był strzał w dziesiątkę... Od tego momentu używałam tej odżywki pod każdy lakier. Moje paznokcie są bardziej twarde, nie rozdwajają się.
Teraz wyglądają tak:



Polecam bardzo tę odżywkę, nie miałam na paznokciach nigdy nic co tak dobrze wpłynęłoby na nie.. Jeżeli jeszcze jej nie macie, to lećcie do rossmana, bo tam można je kupić w promocji (o ile jeszcze jest ta promocja)

pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. no paznokcie teraz super wyglądają!:))
    ta odżywka to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie testuję inną. Jak tylko się nie sprawdzi od razu kupuję tę. Wiele dobrego o niej piszą. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. widoczny efekt! :)
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używałam ja 2 tygodnia moje paznokcie są twardsze ale każde udeżenie rozdwaja mi sie na pól ze musze do zera ścinać i teraz przestałam używać ją może wiesz dlaczego tak robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz może od wewnątrz musisz je wzmocnić jakimiś witaminami

      Usuń
  5. Naturalnee pazurki to jest to :)
    A ja ci powiem , ze nie mogę jakoś powstrzymać się od nie malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogłam, ale tydzień już poświęciłam, a teraz maluję tą odżywką pod lakier inny i jest dobrze:)

      Usuń
  6. A mi nagle paznokcie zaczęły się łamać... Ale tak głęboko, że aż boli... I też używam tej odżywki pod lakier... Nigdy tak mi się nie robiło i zaczynam się zastanawiać, czy to nie ona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wątpię, żeby miała aż taki negatywny wpływ, ale nie znam się aż tak. Odstaw ją i zobacz czy Ci się polepszy gdy jej nie używasz ;)

      Usuń
  7. O rany myślałam, że to moje paznokcie:)Mam podobną długość i szerokość i w ogóle są bardzo podobne, chyba, że ja mam jakieś omamy:):) sprawdź sama: http://aanula.blogspot.com/2012/02/moja-pielegnacja-paznokci.html
    A co do odżywki to również ją stosuję tylko pod lakier i paznokcie są w super kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. na moich paznokciach nie było aż tak dobrego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zamiar ją kupić,bo wszyscy ją chwalą,a moje paznokcie wołają o pomstę do nieba ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja narazie używam nail tek, ale chyba nastepnym razem sie na nią skuszę, bo wszystkim prawie pomaga :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica niesamowita! Też jej używam, wcześniej moje paznokcie wyglądały dużo gorzej od Twoich... A teraz są piękne i długie (poza trzema, które ze stresu obgryzłam :C )

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że i u Ciebie się sprawdziła. Dla mnie to ideał wśród base coatów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest świetna, także jej używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam diamentową, ale następnym razem kupię 8w1 bo odrobinę lepiej na mnie działała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje też dzięki niej własnie odżyły :) Ostatnio o tym pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny kształt paznokci:)
    A co do odżywki to mam ją zamiar kupić jak skończę nail tek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, :) będę zaglądać częściej :)
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jutro kupuję, ale strzeliłaś w 10 z tym postem właśnie dzisiaj w tramwaju myślałam jaką tu kupić odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przeczytałam już tyle dobrego na temat tej odżywki, że muszę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od czterech dni również stosuję tą odżywkę, ale jak na razie nie widzę żądnego efektu poza łuszczeniem się odżywki i złamanym paznokciem :/
    Zastanawiałam się też nad wersją diamentową, ale okazało się, że skład ma identyczny, więc 8w1 bardziej się do mnie uśmiechała ;) ...
    Spróbuję jednak tej odżywki używać pod lakier, tak jak Ty, może się sprawdzi, bo jak na razie wszystkie lakiery wytrzymują u mnie maximum 24h ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger