lutego 06, 2012

Mgiełka w sprayu utrwalająca makijaż E.L.F



Mgiełka utrwalające makijaż jest produktem pierwszym z czterech, które dostałam od firmy E.L.F do testowania i każdy opiszę oddzielnie w postach. Będzie to bardziej jasne i na pewno wygodniejsze:)


 


 


Spraw, aby twój makijaż pozostał na swoim miejscu przez cały dzień! Ta wyjątkowa mgiełka pomaga utrwalić nałożony z rana makijaż i sprawia, że jego kolory nie blakną. Dodatkowym atutem mgiełki jest fakt, iż nawilża i odżywia skórę dzięki zawartości witamin A, C i E oraz ekstraktów z aloesu, zielonej herbaty i ogórka. Jej wygodna forma spray´u pozwala na wygodną aplikację nawet w ciągu dnia.
Mgiełka nie zawiera w swoim składzie alkoholu. 

Skład: Water (Aqua), AMP-Acrylates/Allyl Methacrylate Copolymer, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Green Tea (Camelia Sinensis) Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vc), Tocophryl Acetate (Ve) Retinyl Acytate (Va), Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben. 

 4,79 EUR/60ml

/Wskazówki/ Po zrobieniu makijażu rozpyl lekko mgiełkę w odległości 12-16 cali (około 30-40cm) od twarzy z zamkniętymi oczami, aby utrwalić makijaż w miejscu lub skorzystać z szybkiego odświeżenia makijażu  w ciągu dnia. Niech wyschnie naturalnie lub osusz chusteczką, aby przyspieszyć schnięcie.

Mgiełka jest jak sama nazwa wskazuje w postaci płynnej.
  • Nie ma zapachu, a szkoda. Ale nie uważam tego za wadę. Czasami przyjemnie jak jest dodany jakiś delikatny, odświeżający zapach, np. brzoskwinka. Ale to raczej takie małe moje przemyślenia... Nie każdy musi to lubić.
  • Rozpylona na twarz wchłania się bardzo szybko. Ja pryskam i czekam chwilkę nie dotykając twarzy i za chwilę jest sucha i taka delikatna w dotyku.
  • Mgiełka świetnie wygładza cały makijaż, stapia wszystko ze sobą. Używam podkładu, na to puder transparentny i następnie bronzer i wszystko razem jest po prostu nie ruszone (żebyście nie myślały, że ta mgiełka cokolwiek rozmazuje). Tak samo eyeliner, który mam na powiekach, czy tusz. Wszystko jest na swoim miejscu i w dodatku utrwalone.
  • Jeżeli chodzi o utrwalenie makijażu, to naprawdę ten produkt jest godny polecenia. Nigdy wcześniej nie używałam żadnych utrwalaczy makijażu, wiec nie mam porównania. Ale w te największe mrozy używałam mgiełki i mój eyeliner, podkład itp. były w miejscu (mimo tego, że twarz była owinięta szalikiem). A jednego dnia nie użyłam i po prostu wróciłam do domu to podkładu nie było prawie wcale!! nie mówiąc już o moich rzęsach i eyelinerze...
  • Nie wysusza skóry i dodatkowo lekko nawilża !
  • Produkt jest bardzo wydajny i używam go prawie codziennie.
  • Czytałam, że jedna z dziewczyn odświeżała nim pędzle (Ja swoje myję około co tydzień, zależy od częstotliwości używania) i sama postanowiłam spróbować. Niestety na pędzlach osiada kurz i ta mgiełka to fajny sposób na "odkurzenie" i przy okazji odświeżenie pędzla, tym bardziej, że tak szybko wysycha. Po tym zabiegu pędzle wyglądają jak świeżo umyte:) Więc do tego też lubię tej mgiełki używać.
  • Minusem jest to opakowanie, że za jednym razem nie potrafię psiknąć na całą twarz, tylko muszę dwa razy ponieważ w jedno miejsce leci za dużo, a w inne za mało. Według mnie powinien być większy "rozrzut" z tego atomizera ;)

Ogólnie mgiełka bardzo przypadła mi do gustu. Na pewno za taką cenę i za działanie opłaca się je kupić.


Bardzo dziękuję firmie E.L.F za udostępnienie kosmetyków w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

pozdrawia

17 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zainteresowałaś, nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chyba czas zapoznać się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tego typu kosmetyków mam jedynie baze pod podkład. Wydaje mi się,że tak trochę dziwnie psikać sobie coś na twarz w sensie odczucia, ja bym miała wrażenie, że do oczu mi się dostanie albo coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dostaje do oczu, bo zamyka się je podczas psikania:) A po kilku sekundach twarz jest sucha

      Usuń
  3. zachęciłaś mnie baaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog.
    Dodałam do obs. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna poszukuje dobrego produktu, który utrwaliłby mi makijaż :) i chyba skuszę się na ta mgiełkę . XD

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nigdy nie miałam przekonania co do pryskania mgiełką czy wodą termalną twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też byłam sceptycznie do tego nastawiona, a ta mgiełka to pierwszy mój produkt tego typu i jestem pozytywnie zaskoczona

      Usuń
  7. Patrzyłam ostatnio na tą mgiełkę na allegro ale jakoś nie kupiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to potrafisz zainteresować człowieka produktem co oczywiście przemawia na + dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy podobnego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie przyjdzie ta mgiełka lada dzień. Miałam z Sephory, ale w ogóle nie przypadła mi do gustu. A co odświeżenia pędzli - proponuję zrobić swój własny płyn do czyszczenia pędzli na szybko - na bazie wódki, wody i kilku kropel łagodnego szamponu - można też dodać kilka kropel płynu do naczyń z balsamem do rąk ( taki typ płynu) :).. na kanale YT Czarszki jest też dokładniejszy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący ;d zastanawiam się nad mac fix+, ale jest dość drogi, może najpierw warto wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ale zastanawiam się czy jest dostępny inaczej niż w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że w małych drogeryjkach, ale nigdzie nie spotkałam. Tylko w internecie...

      Usuń
  13. Swojego czasu zastanawiałam się nad kupnem tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak za taką cenę, to chętnie się skuszę :) już od dawna szukam czegoś utrwalającego makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger