stycznia 24, 2012

MIYO Nailed it! MOCCA 05


Chciałabym Wam dziś zaprezentować jeden z lakierów, który lubię. Zwłaszcza za ten czekoladowy kolor :)


 To jest mój drugi lakier tej firmy. I mam mieszane uczucia. Bardzo podobają mi się kolory tej firmy, wydają się być takie INNE... Cena także na plus, bo są w cenie lakierów essence (około 5zł). Szkoda, że z dostępnością jest gorzej...
Żeby dobrze pokryć paznokieć trzeba co najmniej 2 warstwy...
Niestety na paznokciach długo się nie trzyma... Zauważyłam, że się ściera, a nie odpryskuje. Nie wiem czy widać na zdjęciach , ale na paznokciach zostały ślady... Pomalowałam je, potem dałam wysuszacz i jakoś po godzinie poszłam spać, a rano budzę się z takimi odciskami...Nie wiem w takim razie ile czasu mam czekać aż wyschną...


 Czy polecam? Tak. Nie jest może trwały i długo schnie, ale mają bardzo ciekawą gamę kolorów.

pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ja miałam żółty lakier z tej firmy i nie byłam zadowolone głównie ze względu na słabe krycie i straaasznie długie wysychanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jak do tej pory jeden lakier z MIYO i bardzo go lubię, szczególnie za kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również się one nie trzymają zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry top coat by pomógł, kolor sam w sobie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor świetny! ja osobiście nie umiem malować paznokci .;<

    zapraszam do mnie na rozdanie! kammy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor :D i fajne kwiatuszki ;) polecam utwardzacz z firmy eveline ;) bardzo szybko wysusza paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie spróbuję z utwardzaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie zdobyłaś lakiery tej firmy?
    Też jestem z Białegostoku :]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger