stycznia 04, 2012

To co kochamy... ZAKUPY :)




Dziś w końcu byłam na zakupach:) W sumie poszłam tylko powysuszać lakieru essence, ten o którym pisałam recenzję tutaj .
Dużo go miałam, ale ja nie byłabym sobą, jakbym czegoś nie sknociła i oczywiście nie dokręciłam i wylał mi się do lakierów :( I byłam zmuszona kupić nowy, bo nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez niego!

poza tym w naturze kupiłam jeszcze fix & matte essence i konad do zdobienia paznokci.

W Rossmanie zaszłam w sumie po wygraną piankę koloryzującą wellatona, ale zablokowali za nadużycia i pisałam reklamację. I tak kupiłam lakier pękający 07 Wibo oraz serum modelujące do biustu z Bielendy.
I zaszłam także do sklepu z chińskimi rzeczami i wynalazłam świetny pokrowiec na telefon za 6zł:) oraz mydelniczkę podwójną. Woda będzie spływać między tymi literkami do pojemniczka, świetny patent...


A i jeszcze zamawiałam na paatal.pl paletkę Sleek Caribbean Curacao i nie płaciłam za dostawę jeżeli chciałam odbierać w paczkomacie. A na dodatek dostałam pięciopak korektorów! :) Nie napisane jaka firma, ale wydaje mi się, że to W7, bo w swojej ofercie mają właśnie taki zestaw.
 zdjęcie z grafiki google


Jak Wam się podobają moje zakupy ? :) Warto było to kupować? Może macie jakieś doświadczenia w związku z którąś rzeczy?

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bardzo udane :) kurczę ale masz farta z tymi korektorami... ja chciałam je same zamówić :D
    i boska ta mydelniczka :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ejndzel udane, szkoda że takie drogie :D Z korektorami się udało. Wielkie było moje zdziwienie jak otworzyłam paczkę a tam taki dodatek. Być może to rekompendata za to, że zamówiłam kilka dni przed świętami, a wysłali dopiero po sylwestrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam te do wzorkow z essens

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupy świetne,
    ja też myślę o zamówieniu sleek ;)
    pozdrowienia kosmetyczkakamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja lubię oglądać posty o zakupach, a potem dziwię się czemu ja mam taką chęć kupienia coś sobie :P
    Chyba się skuszę kiedyś na ten zestaw do zdobienia paznokci z essence.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy:D
    Niedawno też kupiłam paletkę sleek curacao ma cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o paatal wrócił po inwentaryzacji, idę na ich stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makeupkama curaco mi się też spodobało najbardziej za taką różnorodność kolorów w paletce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger