stycznia 17, 2012

Blogrolle - katalog polskich blogów

Dziewczyny czy słyszałyście o Blogrolle? Jeżeli nie to przeczytajcie dalej:)

Blogrolle jest to katalog, który mieści w jednym miejscu blogi modowe oraz kosmetyczne! jest to świetne miejsce, ponieważ nie dość, że sami możemy umieścić tam swojego bloga to dodatkowo możemy poznać nowe interesujace blogi. Czyż to nie świetny pomysł? :)
Dodatkowo  rozwija się w bardzo szybkim tempie.
Zapraszam http://blogrolle.blogspot.com 
Jeżeli nie posiadacie Facebooka, wystarczy tylko obserwować ich blog:)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Wszystko fajnie, pięknie, ale mój blog nie ma facebooka, a swoim prywatnym nie chcę lubić. I klapa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba, że tak też można :) bo tam w tych warunkach dołączenia jest "polub na fb" i to mnie zraziło

      Dzięki:)

      Usuń
    2. mnie też to przeraziło, ale zapytałam to odpowiedzieli, że nie muszę koniecznie zakładać facebooka, aby ich polubić :)

      Usuń
  2. A no właśnie zależy od skóry ja spróbuję tylko właśnie mam dylemat z tymi olejami może ty byś mi coś poleciła mam cerę suchą czytam i czytam i nie mogę się zdecydować na jakie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger