stycznia 25, 2012

Coś dla włosów :)

Od jakiegoś czasu zaczęłam olejować włosy:) Najpierw skorzystałam z mieszanki OCM i nie jest najgorsza, teraz używałam olejek z altery, ale chciałam spróbować z czymś bardziej do wlosów czyli sesa.
Ale jakie było moje zdziwienie, że to takie małe :)
No cóż 90ml, ale myślałam, że to będzie TROCHĘ większe. Daję do porównania zdjęcie z revlonem :)

No ciekawe jak się sprawdzi. Jedna dziewczyna sporo tego przetestowała z olejów do włosów i poleciła mi sesę, mam nadzieję, że się nie zawiodę.
Kupiłam także szampon, bo ten dziecięcy mnie denerwuje już, bo strasznie plącze włosy grrr... 
Zdjęcie włosów z dziś.

Za jakiś czas napiszę moje wrażenie po używaniu. Teraz moje włosy są suche, pozbawione blasku, strasznie się puszą i podkręcają.

Ehh a poza tym złapała mnie chyba jakieś choróbsko:( Miałam dziś mieć kolokwium na 12, ale tak mi nie dobrze, że mało brakowało i w autobusie bym zwymiotowała... Tylko, że zaczęło się to 3 dni temu, od momentu gdy zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne JASMIN. Miałyście kiedyś z nimi do czynienia ?

pozdrawiam i życzę miłego dnia

13 komentarzy:

  1. a jak Ci się zapach sesy podoba?:P mam ją i lubię, chociaż szału z moimi włosami nie robi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o zapach to zapach kojarzy mi się z kadzidełkami :D Nie przeszkadza mi, a dopiero będę dziś nakładać na włosy, więc jeszcze nie mogę określić czy mi się podoba czy nie

      Usuń
  2. Mam ten szampon, uzyłam dopiero raz po olejowaniu olejem Amla... Zmywa za drugim razem, więc nie jest źle;) Czekam na kolejne posty odnosnie włosów, sama musze takie cos zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm bardzo mozliwe, ze to wina tych tabletek... Zobaczymy jak zadziala szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ładne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektów po kuracji z Sesą, jednak opinie o nieprzyjemnym zapachu utrzymującym się do kilku dni po prostu mnie przeraża. Chciałabym wypróbować olejek AMLA Dabur. A może zamiast szamponów dla dzieci, szampon z Alterry? :) Dzisiaj kupiłam kolejne opakowanie razem z nieśmiertelnym Babydream, który na szczęście się u mnie sprawdza. Alterra ma niesamowite zapachy, a dzisiaj udało mi się kupić krem do twarzy z Alterry ;) Zobaczymy jak się sprawdzi.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam olejek z altery i pachnie nieziemsko. Cóż zapach sesy bardzo się utrzymuje. Miałam na głowie kilka godzin i cały czas było czuć, potem zmyłam i nadal go czuję, ale nie przeszkadza mi :)

      Usuń
  6. Też zaczynam bardziej dbać o włosy :) Ale trochę obawiam się tych olejków. Słyszałam, że nieciekawie pachną. Na razie zaczęłam od Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  7. revlon jest super, ciężki, ale dobry,

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam wodę brzozową! jest świetna na włosy :) zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tam wrażenia po używaniu Sesy?
    U mnie w dalszym ciągu buteleczka stoi zamknięta (dwa razy większa od Twojej), ale jakoś nie mogę się przemóc aby ją w końcu użyć. Mam złe wspomnienia po kilkukrotnym użyciu Vatiki (ciężkie zmywanie i smród zepsutych kokosów).
    A jak Ci w ogóle idzie zmywanie olei? Ja pomimo dwukrotnego mycia mam zawsze wrażenie, że włosy w dalszym ciągu są tłuste. Poza tym chyba mocniej przetłuszczają mi włosy (jeśli w ogóle da się mocniej) ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger