stycznia 12, 2012

AVON konturówka blue flare





Pewnego dnia patrzyłam co ja tam mam w kosmetyczce i znalazłam niebieską konturówkę z AVONu. Mam czarną i niebieską i uwielbiam je... Czarna (blackest black) to chyba już moja setna :D
Szkoda, że ta niebieska nie jest w bardziej "rażącym" kolorze :) Nie nadaje się do wykończenia kreski... I niestety jak używam na linię wodną to rozmazuje się po jakimś czasie.


 W sumie konturówki nie różnią się niczym, oprócz koloru:) Ale na oku pokażę tylko tę niebieską, czarnej nie używam na górną powiekę.


Ogólnie rzecz ujmując uwielbiam te konturówki :) są mięciutkie i się nimi łatwo posługiwać...Dawno nie kupowałam nic z avon, ale są w różnych cenach, czasami można kupić za 10zł czasami taniej, czasami drożej... Polecam każdemu :)

Lubicie takie delikatne makijaże? Co sądzicie o kredkach AVON?

pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Ładny kolorek podkreśla twoje oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kredkę z avonu i ja lubię :)
    niebieska ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z avonu kredki nie mam, ale ta niebieska jest ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny niebieski kolor. Bardzo lubię delikatne makijaże :) innych nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję zakup supershock ale czekam aż skończy się dotychczasowa z Catrice, Ja nie przepadam za automatycznymi kredkami zdecydowanie wole te w ołówku. Niebieska kredka fajnie prezentuje się na oku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie za tymi w ołowku jakoś nie przepadam ;) może trafiły mi się takie, że się rozmazywały i od tej pory mam jakieś opory...

      Usuń
  6. Śliczne masz kreski :)
    Ja mam jedną kredkę AVON i w 100% nie jestem zadowolona z niej niestety .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) w sumie nie każdemu wszystko podpasuje, ja jakoś ją polubiłam :)

      Usuń
  7. kredki avon najlepsze uwielbiam !

    oczywiście zapraszam CIę na rozdanie na moim blogu podaje linka dla ułatwienia http://sweetperelka.blogspot.com/2012/01/uwaga-noworoczne-rozdanie.html#comment-form
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kredki z Avonu, mam i SuperShock i te z ColorTrend i każda jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam brązową i o ile się nie myle to właśnie z tej serii i jestem bardzo z niej zadowolona,świetnie mi się z nią współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie miałam brązowej, i myślę że kupię na spróbowanie:)

      Usuń
  10. Ja też nie byłam przekonana, ale przełamałam się i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger