stycznia 23, 2012

Współpraca z firmą E.L.F.

Podjęłam współpracę z firmą E.L.F kosmetik. Przyszła do mnie dziś paczuszka aż z Niemczech! Jestem bardzo zadowolona z produktów, na pewno będą mi dobrze słuzyły. A oto co dostałam:

Dwa eyelinery. Uwielbiam te z twardą końcówką :) Cieszę się, że dostałam akurat niebieski i szary:)

Kremowy cień do oczu. Kolor nie do końca mi odpowiada, ale na pewno sprawdzę go nie raz:) Może spróbuję go do kresek. Okaże się :)

 Mgiełka w sprayu utrwalająca makijaż. Ciekawy gadżet :)
 No i wizytówka z lusterkiem z drugiej strony:)

 Nie mogę doczekać się testowania, a zacznę już od jutra:) Miałyście coś z tych produktów? Przyznam szczerze, że wcześniej nie używałam nic z elfa, więc mam nadzieję, że mnie nie uczuli.

pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana:)
    Miłych testów:)
    I czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i czekamy już na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska kreska na oczach to coś co lubię najbardziej :) Osobiście wolę bardziej kredki ale eyelinery są również wporządku :)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW dostałaś lepszą paczuszkę ode mnie bardziej wypasioną, gratuluję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy, otrzymałaś ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i czekam na recenzje.Ciekawi mnie ten niebieski liner:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać , że kosmetyki całkiem fajne ale zobaczy się jakie będą w praktyce :)
    Ja jeszcze niczego nie miałam z tej firmy O_o

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka kosmetyków z elfa ale żadnego z zaprezentowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy ci się dostały, mi tylko błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczesciara, moje gratulacje z nowej wspolpracy :P Czekam z niecierpliwoscia na recezje bo nawet dobrze wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesuje mnie bardzo mgiełka! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;oo jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale ta mgiełka bardzo mnie zainteresowała ;) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger