stycznia 18, 2012

dzisiejsze zakupki :)


Wiecie co... W życiu każdej dziewczyny przychodzi taki moment, gdzie zdajemy sobie sprawę, że mamy za dużo lakierów:) Ja wczoraj doszłam do takiego wniosku... Mam ich aż 60sztuk lakierów... Czerwony alarm :D Nie mam pojęcia jak to się stało, ale stopuję!

Za to kupiłam maseczkę oczyszczającą. Mam trądzik, niemiłosiernie go leczę z dermatolog... Ale liczę że ta siarkowa moc do czegoś się też nada...

Termo wyszczuplający żel chłodzący Rebuild z Ziaji. Ale jakoś nie wierzę w jego wyszczuplającą moc. Bardziej liczę na ujędrnienie:) Przekonał mnie tekst, że najlepsze efekty po ćwiczeniach fitness i gruboziarnistym peelingu... Dziś po siłowni już zastosowałam i wieczorem po ćwiczeniach też zastosuję...Zobaczymy jak się sprawdzi.

Cukrowy peeling do ciała Perfecta.Widziałam go u paru dziewczyn na blogach i fajnie wyglądał :) dodatkowo napis ZŁUSZCZAJĄCO - UJĘDRNIAJĄCY dodaje mu uroku:)

Jak ja lubię zakupy:)
A teraz się biorę za naukę... Jutro kolokwium z teorii portfela, więc trzeba pouczyć się... Żeby się tak chciało jak się nie chce...

Miłego wieczoru:)

18 komentarzy:

  1. tez siedze i się ucze ale brak weny :) co do zakupów zaczyna się oszczędzanie hmm ciekawe jak wyjdzie :) a dużo tego mam do wykonczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy!!! Bardzo lubię ten żel Ziaja, a peeling jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! ja mam w sobotę z rachunkowości zarządczej:/
    pstrykniesz kiedyś fotkę swojemu zbiorowi lakierów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam też rachunkowość w technikum i lubiłam bardzo:)
      Pewnie, że pstryknę :)

      Usuń
  4. próbowałam kiedyś tej maseczki (zresztą ja chyba wszystkiego próbowałam) i efekty były po niej żadne...natomiast peeling z Daxa uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że chociaż trochę podziała oczyszczająco:)

      Usuń
  5. super zakupy, a peeling bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten żel wyszczuplający :)
    Mam masło do ciała z rej serii i uważam, że jest znakomite :) Na peeling mam zamiar się skusić jak mi się skończy obecny.

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak, tak, wszystkie znam i lubię
    zwłaszcza peeling cukrowy

    maseczka siarkowa oby pomogła na zmiany, a próbowałaś współpracować i z dermatologiem i kosmetyczką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dermatolog + kosmetyczka = mega wydatek... ;) Za same leki i maści co mi przepisze dermatolog płacę sporo, a wolę oczyścić twarz co jakiś czas maseczką :)

      Usuń
  8. bardzo lubię peelingi z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie tu u Ciebie. Zapraszam na moje rocznicowe Candy http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/01/rocznicowe-candy-w-piecuchowie.html#links.
    Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio rozdaję lakiery koleżankom :D
    fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawią mnie te peelingi z poerfecty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger