stycznia 06, 2012

Ulubieńcy roku 2011 - kolorówka



Teraz przyszła pora na kolorówkę :)


TWARZ






PODKŁAD REVLON COLORSTAY - jeżeli chodzi o miniony rok to jest to mój ulubiony podkład. Recenzja TUTAJ porównanie do PAESE.





PUDER TRANSPARENTNY PRASOWANY VIRTUAL SILKY - W sumie mój pierwszy puder transparentny i jest przyjemny. Wygładza i nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niego.



RÓŻ PAESE - nie jest może idealny pod względem trwałości, ale za to pięknie nadaje kolor i za to go lubię.
Recenzja TUTAJ.





BRONZER LOVELY - lubię go mimo drobinek, które zawiera w sobie. Recenzja TUTAJ.






KOREKTOR MAYBELLINE PURE COVER MINERAL -
lubię go, ponieważ ładnie chowa moje cienie pod oczami i jest delikatny. Recenzja TUTAJ.





CIENIE INGLOT I SLEEK - uwielbiam je za ich świetną pigmentacje. Sleek pokochałam od razu, bo nie są drogie i obecnie jestem posiadaczką dwóch paletek sleek.


KONTURÓWKA AVON blackest black czyli czarna. Uwielbiam ją i prawie zawsze jest w moim makijażu, najczęściej na linii wodnej. Świetnie się ją nakłada i  nie rozmazuje się tak szybko.






EYELINER SLEEK nie jest może idealny, ale z powodzeniem używałam i używam go. Chcę go zmienić, na taki który nie będzie mi się rozmazywał.
Recenzja TUTAJ.














TUSZ DO RZĘS ONE BY ONE MAYBELLINE - jest to mój ideał. Kocham silikonowe szczoteczki, a ta świetnie rozczesuje je. W połączeniu z collosalem dają efekt wydłużonych i pogrubionych rzęs :)
Recenzja TUTAJ.

LAKIER DO PAZNOKCI nie mam jednego idealnego lakieru. W sumie z moich wybrałam 4 lakiery i plus do tego mat top coat :)
Essence 39 oraz 53 post  TUTAJ LIMETUTAJ YOU BELONG TO ME .
Catrice 030 post TUTAJ MEET ME AT CORAL ISLAND.
VIPERA MAT TOP COAT TUTAJ.
I mój nudziak Golder Rose, o którym nie pisałam jeszcze.



Może i w mojej kolorówce są Wasi ulubieńcy? :)

pozdrawiam,

13 komentarzy:

  1. Muszę przyjrzeć się różom Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery Golden Rose :) co do zapachu to miałam taki, ale oddałam mamie dla mnie trochę za intensywny. :)

    jeszcze jedno pytanie gdzie można kupić Cethapil? tylko w aptece?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie Inglota kocham, Sleeka nie używam, choć mam paletkę. Mascara One by One jest bardzo dobra, ale Colosal już mi tak nie podpasowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dontwastethetimee intensywny, ale bardzo mi się podoba.
    Cethapil ja kupowałam w aptece. Poszukać musisz ewentualnie, ale nigdzie indziej nie widziałam go

    Dorota Mi colosal sama nie podpasowała, ale razem z OnebyOne jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkich produktów znam tylko tusze i perfumy i muszę się zgodzić, że zapach mają rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam konturówki Avonu,bo nie trzeba ich temperować,a jestem leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyną rzeczą która mam i posiadam to ten żółty tusz z colossala i powiem szczerze , ze tak w 100% nie jestem z niego zadowolona ale ja jeszcze nie znalazłam swojego idealnego tuszu :) Nie próbowałam go jeszcze w połączeniu z tym drugim ale wytestuję i zobaczę jaki będzie efekt :)

    Jak można ustawić na blogu płatki padającego śniegu bo już u kilku osób to widziałam a sama nie wiem jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tusz mam ten sam i jest świetny!! :) Zawsze go kupuje po zakończeniu opakowania, ale przyznam ze teraz sprobuje czegos nowego :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkusoowa Ja uwielbiam tę konturówkę i jakoś nie mogę przerzucić się na kredki. Raczej już nigdy tego nie zrobię :D

    xComplicatedLifex Polecam oba razem, bo pojedyńczo jak dla mnie nie są wystarczające :) odpisałam na pytanie u Ciebie;)

    kosmetyko-zakupoholiczka ja też myślę o nowym tuszu, ale nie chcę się zawieść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieni inglot to ci zazdroszczę co ja bym dała żeby mieć u siebie inglota:D
    Muszę wypróbować kiedyś tego revlona każdy go chwali może i mi przypadnie do gustu i będzie moim ulubieńcem jak na razie wśród podkładów nie mam ulubieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makeupkama Te inglota to już sporo czasu są u mnie (od studniówki to już dobrych parę lat) :) Ale nadal są w świetnym stanie... Revlon jest ok, tylko największy problem z doborem koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również mam paletkę sleeka i jestem zachwycona:)


    zapraszamy do nas:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger