stycznia 11, 2012

Nowy nabytek lakierowy i nie tylko :)

Dziewczyny! Kiedy ja się opamiętam z tymi lakierami? :D Zawsze zajdę po jedną rzecz, a wracam z lakierami:( Oto mój nowy nabytek:
dwa lakiery do wzorków. Przyznam, że nie podobają mi się za bardzo, bo mają za grube pędzelki :(
Przepiękny brokat z essence 08 troy oraz biały do stępelków 001stamp mel white (szczerze to się trochę na tym konadzie zawiodłam).
I dwa glitery z Sesnique, piękne są, ale zmywają się OKROPNIE. Wybaczcie, że nie pokazuję ich ma paznokciach, ale mam kurację i nie mogę malować :( ale pewnie każda widziała na innych blogach...
Oraz zakończył mi się szampon Radical, więc postanowiłam spróbować ziaji na włosy. Zobaczymy ;) Pod koniec lutego i tak planuję zakup szampony z helfy.pl, ale teraz nie jest dostępny:( szkoda...



Także zakończyłam mój płyn dwufazowy i koleżanka poleciła mi ten z bielendy. Sprawdzimy :)


Dziewczyny mam do Was pytanie. Czy któraś z Was stosowała mieszankę OCM na włosy?? Albo jakieś mieszanki olejowe robione własnoręcznie? Planuję zakup oleju sesa, ale dopiero w lutym i teraz chciałabym spróbować sama coś zrobić.

pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. No sporo nabytków:D
    Ten czerwony lakier z sensiqe chyba sobie kupie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na całe szczęście ograniczyłam kupowanie lakierów. A co do OCM na włosy to sama nie stosuję ze wzlędu na ograniczenia czasowe, ale spotkałam się z kilkoma przpadkami, że dziewczyny stosują sam olejek z alterry( taki w szklanej buteleczce) i podobno sprawdza się ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anuullaa hmm to spróbuję mojej mieszanki OCM na włosy i zobaczymy co się stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie z lakierami z Sensique poradziłam szybko:) dużo gorzej zmywało mi się brokatowe topy z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brokatowe są śliczne, muszę sobie jakiś sprawić ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te lakiery, kolorki ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. super lakiery:)
    obserwuje zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. aha pokaż co tam masz na wymianę chętnie zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam lakiery :) Jak tylko wyczaję jakiś ładny i tani, to od razu biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie zdobycze. Tez kocham lakiery najchętniej kupiłabym wszystkie;) Czekam z niecierpliwością recenzję o płynie do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te szampony z Ziai są ok, mam wersję lawendową i dobrze się sprawdza :) co do lakierów z brokatem, zawsze mam obiekcję do malowania nimi paznokci, bo widzę jak będzie wyglądać zmywanie... w koncu muszę spróbować tym sposobem z folią aluminiową

    OdpowiedzUsuń
  12. ja stosuję tylko olej kokosowy na włoski, więc nie pomogę. Bardzo ładne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. te lakiery z SENSIQUE sa fajne ^^
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to po prostu kocham kupować lakiery ♥ A z tych co powyżej zaprezentowałaś nie mam żadnego :) Mam zamiar kupić biały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam szampon ziaji lawendowy, zdecydowanie mój ulubiony, ale jestem zmuszona go na chwilę odstawić, bo mam wrażenie że przesuszył mi włosy przy nasadzie ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger