stycznia 17, 2012

Odbudowa paznokci z Eveline 8w1...



Jak pisałam kiedyś kupiłam eveline 8w1 i wydaje mi się, że działa:) Pewnie jak zużyje się całe opakowanie to widać, ale to trzeba mieć na to nerwy... Oto jak prezentują się zdjęcia przed i po jednej kuracji...
Przed
Po



W sumie przeprowadziłam dwie kuracje. Drugą skończyłam dziś, ale powiem szczerze, już nie wytrzymuję bez malowania paznokci i skończyłam :)
Czy widzę różnicę? TAK...
Zauważyłam, że końcówki zrobiły się bardziej białe... Były takie bezbarwne, przezroczyste... Może po prostu przez to, że nie używałam kolorowych lakierów, ale nie wiem... Paznokcie rozdwajały mi się, i jak pomalowałam trzecią warstwę to było widać jak na końcówkach odchodził ten lakier.
Zauważyłam, że tam gdzie się rozdwajały nie jest tak źle, więc jakbym używała dłużej pewnie byłyby lepsze efekty...
Koleżanka poleciła mi nail teka. Na allegro można kupić za 30zł, kupię razem z nią i przesyłka wyjdzie na pół. I na to mogę używać lakier i przy okazji wzmacnia, więc dla mnie coś lepszego:)

pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. ale nail tekiem też na początku trzeba zrobić dwutygodniową kurację i co gorsza codziennie nakładamy po jednej dodatkowej warstwie i po tygodniu nie wygląda to za dobrze ale powiem Ci że warto :)
    http://www.biemi-bo.blogspot.com/search/label/Nail%20Tek tu widać zmianę u mnie
    teraz używam go jako bazy i jest super
    polecam ale też potrzeba wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj... mi koleżanka tłumaczyła, że inaczej robiła... Chociaż może źle dosłyszałam :D Dziękuje za informację:)

      Usuń
  2. ja używam diamentowej odżywki z Eveline, która doskonale sprawdza się jako baza pod lakier. Rewelacyjnie przedłuża trwałość lakierów. Tylko wtedy maksymalnie nakładam jej 2 warstwy, a 3 to lakier. Ale standardowo nakładam 1 warstwe diamentu i potem lakier. A nie próbowałaś na tej 8 w 1 zastosować lakieru? Nie wiem czy ona się nadaje, czy utwardza paznokcie...Ale jeśli tak, to może spróbuj ją zastosować jako bazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś tak spróbowałam, i zobaczę jak się sprawdzi jako baza... Jakoś mi to nie podchodzi ;)

      Usuń
  3. ja jej używam pod lakier i też widzę efekty:))

    OdpowiedzUsuń
  4. po co oddajesz, stosuj jako baze pod kolorowy lakier, też działa :) ja przetestowałam bardziej lub mniej systematycznie - działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też stosuję tę odżywkę, właśnie pomalowałam nią pazurki drugi raz w drugim okresie stosowania. Na razie efektów nie widzę, zobaczymy, co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam inną odżywkę Eveline, stosuje ją 8dzień, ale jak na razie na widzę żadnych efektów...

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę skusić się bo moje pazury po tipsach to są masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tipsach to długo będzie wrócić do zdrowych paznokci...

      Usuń
  8. Niezłe efekty naprawdę. Póki co walczę ze skórkami, które mi ciągle gdzieś zaczepiają się i obrywam itd. a właśnie tak jak mówiła shinodka, baze pod lakier kolorowy i nie przebarwiają się :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę stosować przed malowaniem w takim razie:) Dzięki za rady dziewczyny!

      Usuń
  9. też muszę coś zrobić z paznokciami bo wyglądają masakrycznie :xx

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ta odżywkę ładuje po prostu pod lakier :D nigdy nie mialam tak fajnych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger