stycznia 10, 2012

Co mam w torebce :)


Przyszła pora i na moją torebkę :) Czas pokazać co ja tam mam :) Taka mała a ile mieści (ledwo)...
A oto jej zawartość:
Ogólnie rzecz ujmując mam tam portfel, słuchawki, pendrive, kalendarz, wsuwki i gumki do włosów (na wszelki wypadek), carmexa ( w kieszeni kurtki mam drugiego :) , guma do żucia, okulary, saszetka zapachowa i dwa telefony. Czemu dwa? Jeden mam w orange w zetafonie i nie mogę się doczekać końca, a drugi heyah i ten operator mnie bardziej satysfakcjonuje.
Jak już jestem przy telefonach, to nie ma już żadnego porządnego telefonu, który nie byłby dotykowy i bardzo nad tym ubolewam...

Ale wracając do torebki... na pierwszym miejscu rzeczą jaką muszę tam mieć są słuchawki. Uwielbiam muzykę a w takich słuchawkach efekt jest świetny(zwłaszcza dubstep <3 )
saszetka, bo lubię otwierając torebkę poczuć ładny zapaszek :)

Segregator z notatkami. Zamiast kilku zeszytów to na zajęcia noszę segregator i tylko dokupuję kartki.

Okulary. Nie chodzę w nich na co dzień, ale na wykłady i do jazdy samochodem zakładam. Nie wyglądam w nich korzystnie, ale nie chodzi w tym wypadku o ładne wyglądanie :)

Portfel kupiony na allegro. Jest świetny! Ma tyle przegródek na różne pierdółki, że od razu powiedziałam, że musi być mój ! a na dodatek tak ślicznie wygląda...
No i takie dodatkowe przedmioty. Lusterko, ekierka, pomadka, i mini piórniczek z długopisem, ołówkiem, pilniczkiem i obcinaczką :)

I wiecie co, zastanawiam się jak mi się to wszystko mieści do tej małej torebki :D Nie mam pojęcia, ale ważne że się mieści :)
Tzn. na krem do rąk nie zawsze mam miejsce w torebce i najczęściej bywa, że nie zabieram go ze sobą.

A Wasza torebka ile mieści? :)

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. Portfel po prostu uroczy:D
    Słuchawki też fajne ale ja wolę mniejsze:D
    I jeszcze ta twoja torebka teraz będzie mi się śnić po nocach super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel faktycznie bardzo ładny:)
    Tylko my kobiety wiemy ile może nasza torba najróżniejszych rzeczy zmieścić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie moja zawiera podobne rzeczy jak twoja, oprócz okularów, bo przerzuciłam się na soczewki, bo są wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torebka :) też mam tę nokię z klapką :P

    OdpowiedzUsuń
  5. lobię takie posty;]
    fajny portfel

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna torebka i ciekawa zawartość - lubię takie posty !

    OdpowiedzUsuń
  7. makeupkama Ja lubię takie duże słuchawki :) Te są takie średnie...
    A torebka ładna, ale chińszczyzna niestety i się powoli zamek rozwala...

    axolen Ja w szkole nie będę soczewek na wykłady zakładać :D

    anne-mademoiselle ta nokia bardzo fajna, szukałam telefonu z wyświetlaczem na klapce i jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty:) Myśle, że na mnie też przyjdzie kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny segregator:D
    i torba super! gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. MintElegance torbę na allegro (Olsenboye), ładna ale chińska i już mi się rozwala;/

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się portfel i torebka!
    jeżeli masz ochotę zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej oprócz potrzebnych rzeczy zawsze znajde pelno smieci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasze potrafią dużo zmieścić.
    Zależy której i jak duża torebka ;P
    Zapraszamy do posta http://wechangeyou.blogspot.com/2012/05/nasze-torebki.html
    Miłej lektury i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny portfel :) Ja mam w swojej torebce mniej więcej to samo, tyle ze znalazło by się jeszcze w niej milion papierków ;p I obowiązkowo zawsze noszę małą parasolkę na wypadek deszczu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger