stycznia 28, 2012

Lumene natural code Matte make up



Dziś recenzja podkładu Lumene :) Zapraszam

Naturalnie doskonała skóra! Dla Kobiety poniżej 30 roku życia oraz kobiety o tłustej skórze, które chcą rozwiązań zapewniających matowe wykończenia makijażu i szukają naturalnych rozwiązań korygujących niedoskonałości.
Rozwiązanie Natural Code
Podkład Skin Perfector Matte zapewnia miękkie, matowe wykończenie na powierzchni skóry. Ekstrakt z arktycznych roślin przeciwdziała nadmiernemu błyszczeniu się skóry.Formuła zapewnia łatwe nakładanie, a kolory są odpowiednio dobrane do skór tłustych i mieszanych, łatwo się łączą ze skórą. Pokrywa drobne skazy i wyrównuje koloryt skóry. 
Nawilżający , nietłusta formuła, nie zatyka porów. 
Rada: Nakładaj podkład na nawilżona skórę za pomocą gąbki, pędzla lub palcami. 
Arktyka / najważniejsze składniki:
1. Roślinność arktyczna stanowi serce i duszę produktów Natural Code, to unikatowa formuła. Jej różnorodne właściwości, długa historia jako naturalnego czynnika leczniczego oraz jej trwałość w arktycznym środowisku dostarcza naszym produktom czystej siły natury. Używamy ekstaktu zarówno z liści jak i nasion babki lancetowatej. Główne właściwości babki lancetowatej:
przeciwzapalne, antybakteryjne
  • redukuje produkcję sebum
  • nawilżające, zmiękczające, ochronne
2. Butylan glikolu zapewnia wyjątkowe nawilżenie
3. Polimetyl metakrylu-  absorbuje sebum z powierzchni skóry
Nie zawiera: Olejków ani parabenów 
Pojemność: 30ml
Dostępny w odcieniach:
  • 10 Vanilla
  • 11 Cream
  • 12 Fudge
  • 13 Toffee
  • 14 Latte
 Po wyschnięciu 


Mój kolor 14 Latte. Opinią dzieliłam się na wizażu jakiś czas temu, teraz chciałabym napisać o nim tutaj. Teraz (zimą) nie używam tego podkładu. Używam latem/jesienią, gdy jest gorąco i mam ciemniejszą buźkę od słońca, bo ten kolor jest dość ciemny. Mam cerę mieszaną i jest świetny do tego typu cery.

*Ma bardzo lekką konsystencję i nawilża.

*Jeżeli chodzi o nakładanie to aplikowałam go palcami, gąbeczką i pędzlem i raczej ręką jest mi najwygodniej, ponieważ jest trochę gęsty.

*Jest matowy, lecz po pewnym czasie trzeba znów przypudrować twarz.

*Bym powiedziała, że to krem, a nie podkład, bo kryje niedoskonałości bardzo słabo. Ale latem zazwyczaj mam mało niedoskonałości, więc sprawdza się dobrze.

*Nie tworzy maski.

*Szkoda, że jest w nieprzezroczystej tubce.


Na zdjęciu nie widać praktycznie żadnej różnicy. Ale tak samo jak się patrzy to też mała różnica jest.
A i zapomniałam podać cenę :) Zapłaciłam za mój niecałe 30zł i z dostępnością jest dość słabo, ale za to jest wydajny.


Polecam dla dziewczyn, które nie mają problemu z trądzikiem i pragną mieć podkład, który kryje, ponieważ ten jak widać słabiutko kryje. Za to nadaje ładny koloryt skórze.

pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. nadaje ładny koloryt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten kolor byłby stanowczo za ciemny, nawet w czasie lata :D
    Wygląda bardziej na krem tonujący niż podkład.

    Ja Awokado też używałam i tak samo jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam nawet o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym nie usłyszała, gdyby Pani w sklepie nie zaproponowała mi tego :) A, że nie był drogi chciałam wypróbować

      Usuń
  4. Więc chyba trzeba wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałaś do mnie to samo :D
    Upss :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk :)
    Jednak ja szukam czegoś co mocno kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie przeglądałam blogi dziewczyn i widziałam, że pisała to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szkoda , że słabo kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ale nie dla mnie ten podkład :( Ja mam sporo niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, u mnie się nie sprawdzi ; //

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger