stycznia 19, 2012

Projekt denko - czyli moje ostatnie zużycia



Jak widzicie przez ostatni czas trochę mi się tego uzbierało, więc postanowiłam zrobić projekt denko i w końcu wyrzucić te puste opakowania:)

Na pierwszy ogień mamy:
1. Szampon dla dzieci Babydream - na początku dało się go wytrzymać. Wydawał się być fajny, bo nie zawiera SLS, ale denerwowało mnie to, że mimo użycia odżywki włosy było strasznie ciężko rozczesać... Mam suche włosy to możliwe, że to temu, ale mam drugie opakowanie kupione i muszę je zużyć i nie jestem z tego powodu wniebowzięta.

2.Nivea płyn do demakijażu dwufazowy szczerze mówiąc to chciałam go polubić. Był w moich ulubieńcach roku 2011, ale... No właśnie, lubiłam go bo zmywał mi makijaż. Po użyciu piekły mnie oczy, ale wmawiałam sobie, że to od OCM. Niestety, to ten płyn tak działał. Dobrze, że się skończył i teraz mam o wiele lepszy.

 3. Wellness Beauty Peeling `Algi i minerały morskie`. Będąc w Rossmanie chciałam go znów kupić, ale jednak wpadł mi w oko inny peeling, wiec ten poczeka. Pisałam opinię o nim, zapraszam LINK

4.Vipera Mineral-Żel do Demakijażu Oczu. Kupiłam go w promocji na stoisku Vipery i mówiąc szczerze to do demakijażu oczu to on się wcale nie nadaje. Chyba, że najpierw użyję płynu do zmycia tuszu i potem tym, bo rzeczywiście fajnie nawilża. Nie mogę go zużyć do końca, po prostu nie zmywa mi makijażu tak jak powinien.
5. Radical szampon wzmacniający. Tu przeczytacie opinię o nim. Zostawiłam sobie troszeczkę na mieszankę do mycia pędzli:)

6.Biovax jedwab w płynie oraz serum wygładzające. Używałam ich obu na raz, ponieważ serum fajnie wygładzała końcówki, w sumie jedwab też. Nic szczególnego nie robiły, ale fajnie użyć, aby nie mieć puchu na głowie:) Może jeszcze kiedyś kupię to serum.
7.HEAN Peeling cukrowy do ciała slim no limit - Fajnie peelinguje, dobrze złuszcza, bardzo przyjemny cytrusowy zapach. Jest jednym z moich ulubieńców.  Szkoda, że nie działa ujędrniająco, bo tak napisano na opakowaniu:)

Sporo tego udało mi się wykończyć:) Teraz kolejne produkty czekają na wykończenie...

I wiecie co, kupiłam szampon Ziaji i nie wiem czy ja ślepa byłam, ale teraz patrze a tam jak byk napisane SODIUM LAURETH SULFATE :/ Załamka... Tak myślałam, bo coś za dobrze się pienił i ten przepiękny zapach... No trudno, oddam go mamie, a sama dalej będę używać babydream...


pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Spore zużycia :). Ja peelingu Hean nie mogę zużyć od pół roku, jakoś mi z nim nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! Dla mnie Babydream to porażka. Mam cienkie blond włosy i robił mi z nich poplątane suche siano pomimo używania tony odżywek. Skończył jako szampon do pędzli i gąbeczek i niech się cieszy, że choć taka funkcja go zaszczyciła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie u mnie też strasznie plącze... Dziś kupiłam szampon z Hipp dla dzieci i będę go używać, a ten babydream odstawię... Będzie do mieszanki do mycia pędzli :D

      Usuń
  3. Jeśli szampon Babydream Ci nie pasuje do włosów spokojnie możesz go uzywac jako żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, jakoś ten zapach nie podoba mi się na tyle, aby nim się myć ;)

      Usuń
  4. Mam ochotę na peeling hean. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spore denko :) muszę kupić ten radical. a co to będzie za mieszanka do mycia pędzli?

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo, a nivea miałam kupić więc dobrze wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie babydream to odkrycie roku! Co prawda na początku miałam takie same refleksje na jego temat jak Ty - splątane włosy, ale odkąd zaczęłam je olejować regularnie, problem zniknął.
    Z delikatnych szamponów używałam Alterre - wersję morelową, ale nie za bardzo mi pasował...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam saszetkę tego rerum z Biovax i bardzo przypadło mi do gustu, i zastanawiam się nad kupnem pełnowymiarowego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar kupic sobie to serum Biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam ten peeling slim ale nie zauwazyłam tak jak TY działania ujędrniającego :P

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem sporo zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten peeling z Heana wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na to serum:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Babydream używam do prania pędzelków i w tym przypadku spisuję się świetnie. Z takich lżejszych szamponów (dla dziecii) kupowałam jakiś czas temu szampon z Nivei i był naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  15. niezłe zużycie:)
    kupiłam ostatnio szampon z ziaji, mimo sles zobacze jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger