stycznia 25, 2012

Domowa maseczna peel-off na wągry

Dziś znalazłam fajny przepis na maseczkę peel-off na wągry i postanowiłam wypróbować:)

Oto składniki, których  użyłam:
 (żelatyny powinna być łyżka, ale na pierwszy raz nie chciałam za dużo)
Przepis oryginalny to 2 łyżki mleka i 2 łyżki żelatyny, ale dziewczyna napisała, że komuś płaty skóry zeszły to bałam się próbować większą ilośc.

Całość mieszamy...


Następnie wkładamy do mikrofalówki na 10 sekund i wyjmujemy nakładamy na nosek :) Trzymamy z 15 minut i ściągamy. Fajnie zastyga w tym czasie i można łatwo ściągnąć.
Tylko trzeba nałożyć grubą warstwę, bo jak cienko nałożymy to szybko zaschnie i będzie wrażenie ściągania skóry. Ja nakładałam palcem, następnym razem zrobię to pędzelkiem, bo palcem niedokładnie wychodzi, ale i tak jestem zadowolona z efektu.
Także następnym razem wrzucę trochę więcej żelatyny (całą łyżkę), bo na początku za rzadki, a potem bardzo szybko gęstnieje (w przeciągu minuty)

Nos po oczyszczeniu. Według mnie dobrze oczyściło z wierzchu, i jest bardziej czysty...


pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. Musze sprobowac bo ostatnio moj nos wyglada nieciekawie ;)

    http://theblackpearl2012.blogspot.com/2012/01/little-something-from-zara.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny sposób, szkoda, że nie mam akurat mleka bo spróbowałabym od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny przepis, ja żelatyny używam czasem do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis jest już zapisany w moim zeszyciku `urodowym` ; ] Muszę wypróbować, dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze słyszę.. szkoda, że nie mam żelatyny w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta maseczka :D jutro lecę kupić składniki i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam, że to działa podobnie jak plastry na nos: wyciaga wszystkie zaskorniaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie podobnie :) Ale wszystkich nie wyciąga niestety

      Usuń
  9. Ciekawy przepis, tylko akurat teraz nie mam mikrofalówki żeby to podgrzać

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tak, lubię takie domowe sposoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję! Ja robię maseczkę z białka jajka - świetnie zwęża pory;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno spróbuję.Zawsze miałam problemy z wągrami. Tylko nie mam mikrofalówki.Obejdzie się bez?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze wypróbować, bo u mnie plastry nie bardzo się sprawdzały ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sie właśnie borykam z wagrami :( z checią wypróbuję ten przepis :)
    obserwuję i zapraszam do mnie koleżankę, która też nie ma "fejsa" :P

    OdpowiedzUsuń
  15. jak narazie jestem po dwóch zastosowaniach tej maseczki i pierwsze co zauwazyłam to po jej ściagnieciu twarz jest niesamowicie gładka :) taka przyjemna w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś ją zrobilam, użyłam i nie widziałam efektów, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy można ją codziennie stosować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może codziennie lepiej nie stosować, kto wie czy nie podrażni ;)

      Usuń
  18. Super przepis musze wyprobowac ;0

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger