maja 01, 2013

Essie, Mint Candy Apple #99






Jeżeli spojrzycie na kolorystykę mojego bloga, to zauważycie, że kolor lakieru jest bardzo podobny do niego. Oj tak, uwielbiam odcienie błękitu :) Mint Candy Apple miałam na celowniku od kiedy tylko zobaczyłam pierwszy raz szafę Essie.
Jedna warstwa nie kryje wystarczająco, prześwity są widoczne, na zdjęciu niżej widać właśnie jedną warstwę lakieru.
Druga warstwa lakieru już pokrywa płytkę idealnie.
Pędzelek jest duży, mi bardzo się podoba, bo 3 pociągnięcia i paznokieć pomalowany. Jedyny problem jest z paznokciem na małym palcu, tam muszę uważać, bo jedno precyzyjne pociągnięcie i pomalowany.
Konsystencja bardzo mi odpowiada, nie jest za gęsty, ani za rzadki :)
Widzicie ten kolor? Czy on nie jest przepiękny? :)
Do tej pory wszystkie lakiery Essie, które mam u mnie wytrzymywały ok. 4 dni, ten również nie odbiega od normy :) Oczywiście z nałożonym top-coatem :)

No cóż jedyną wadą może być cena, bo kosztują ok. 35zł, W drogerii Hebe można je kupić za 32zł, ale warto polować na promocje :)

I co zauroczył Was troszkę ten kolor? Bo mnie bardzo :)

pozdrawiam,

41 komentarzy:

  1. mam go i używam od zeszłego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor! Marzy mi sie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek. Blogerki strasznie kuszą tymi Essiakowymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny ten kolor, u mnie dzisiaj tez kroluje Essiak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię, ale 2 warstwy moim zdaniem to konieczność:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona miętka i zarazem pierwszy lakier essie :) Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podobają tegoroczne pastele. Twój lakier jak najbardziej się w to wpisuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor MCA podoba mi się od dawna. Chyba w tym sezonie w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny widziałam już go parę razy u innych dziewczyn :)bardzo modny w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny :D chyba sama go zakupię! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, chociaż tak drogie lakiery za bardzo mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! Muszę na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę Essie i od razu widzę ten kolor! super.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam go! :) mam właśnie ten lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie, chyba mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest cudny. Rok temu często gościł na moich paznokciach w lato, teraz chyba tez tak będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę, poinformuj mnie jeśli pojawią się jakieś promocje odnośnie Essie, ponieważ ten kolorek jest przepiękny ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor, taki świeży i kojarzący się z latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiego właśnie koloru szukam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Ostatnio podoba mi się wszystko co miętowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam teraz szał na mięte, piekny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny kolor lakieru :P zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny kolor bardzo popularny wśród blogerek
    ja pomalowałam braziliant zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mięta idealna odnaleziona! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger