czerwca 09, 2013

Lovely, Baltic Sand, piaskowy lakier nr 1






Kolejny piaskowy lakier Lovely, na który przyszła pora to śliczna czerwień. Niestety nie zachwycił mnie tak jak poprzedni kolor o numerze 3.
Nakładanie tego lakieru nie sprawiało trudności, ale jednak lakier wydawał się rzadki i trochę się rozlewał. Dwie warstwy oczywiście kryją bardzo dobrze.
Niestety schnął dłużej, myślałam, że nałożę go raz dwa i tak jak poprzedni szybko wyschnie, ale nie... Nie schnie tak długo jak kremowe lakiery, wystarczy, że trochę podeschnie i zaczyna się tworzyć tekstura piasku i po pewnym czasie zastyga.
Na drugi dzień widoczne pościerane końcówki oraz na jednym paznokciu odpryśnięcie. Hmm...
Bardzo mi się nie podoba ten lakier. Poprzedni baaardzo mi się podobał i kolor i krycie i trwałość, tak w tym NIC mnie nie urzekło. Chciałoby się rzec, czy na pewno to lakiery z jednej serii?? Bo ich właściwości są różne... Do tego te okropne i nachalne drobinki, przez co one bardziej rzucają się w oczy niż sama tekstura lakieru. Nie polecam..

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. Dziwię się, że lakiery z tej samej serii się tak różnią. Ale podobają mi się te piaskowe lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mnie to dziwi... Ten żółty pewnie jest taki sam jak ten..

      Usuń
  2. Zamierzam kupić żółty, choć może jednak wezmę tego o numerze 3... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor i żółty kompletnie do mnie nie przemawiają, dlatego tylko kupiłam niebieski z którego jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że lakiery są dostępne w tak wąskiej gamie kolorystycznej

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor mi się podoba, szkoda, że trochę kłopotliwy jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten kolor podoba (tzn z tego co widzę na Twoich zdjęciach, bo tego lakieru nie miałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak tak miałam na paznokciach to szczerze mówiąc średnio

      Usuń
  8. jakoś nie oczarował mnie ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się ten efekt, chyba muszę zainwestować w ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że te z Lovely nie są drogie :) Bardziej polecam kolor niebieski

      Usuń
  10. ogólnie ładnie wygląda, nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się ten kolor najbardziej spodobał

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wygląda aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że słaby, bo bardzo ładnie wygląda, ale ponoć Golden Rose Holiday są bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny, chyba jestem tak zauroczona piaskowymi lakierami, ze nawet kazdy kolor mi sie spodoba^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobny do jednego koloru z tej serii GR :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek nie jest zły. Ale szkoda,że jest problemowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baltic Sand nr 3 zdecydowanie bardziej mi się podobał.

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger