grudnia 16, 2011

Lovely, Sunny Powder, Słoneczny puder do twarzy i ciała, matowy - moja opinia



Dziś chciałabym Wam opisać mój bronzer:) Jeszcze sporo go mam, ale jest bardzo wydajny. Mam go od wakacji i wygląda nadal jak nowy.


Słoneczny puder brązujący do twarzy i ciała opracowany została na bazie formuły ziemi indiańskiej. Delikatna pudrowa konsystencja nie zatyka porów a pozwala skórze oddychać i cieszyć się zdrowym wyglądem cały rok. Ponadto puder ukrywa oznaki zmęczenia i nadaje skórze ciepły koloryt.



Nie chciałam kupować za drogiego bronzera, ponieważ miał być to mój pierwszy. Wcześniej używałam tylko różu, bo dopiero się uczę ;) 

Na początku jak go otworzyłam to przeraziłam się, że nie będzie go widać na mojej twarzy, ale po kilku próbach był w porządku:)
Zrobiłam zdjęcia przed i po, ale w sumie nie widać za bardzo, bo jest taki delikatnie brązujący. 
Krzywdy sobie nim nie zrobicie. Dla początkujących jest naprawdę dobry:) Przekonałam się na własnej skórze.
Jak dla mnie wadą w bronzerach są świecące się drobinki, które bardzo delikatnie widać gdy jest słonecznie...
Niestety nie jest to produkt trwały, wytrzymuje naprawdę nie długo, szybko się ściera z twarzy. Oczywiście jak na początek jest naprawdę dobry do nauki konturowania.

Czy polecam? Dla początkujących tak, którzy chcą mieć niedrogo niezły bronzer

pozdrawiam

4 komentarze:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger