stycznia 03, 2012

Bourjois Healthy Mix Fond de Teint (Owocowy podkład rozświetlający)



Sporo czasu poszukiwałam idealnego podkładu dla siebie... I wiecie co, chyba go znalazłam :)


Bourjois rozświetlający, owocowy podkład Healthy mix zapewnia promienny wygląd i wspaniały blask, który będzie utrzymywał się na skórze przez 16 godzin.
Delikatna i kremowa formuła podkładu subtelnie integruje się ze skórą, dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny.
Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie, które zapewnia cerze świeży, naturalny wygląd.
Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.
- Morela - dodaje blasku
- Melon - działanie nawilżające
- Jabłko - antyutleniacz
- Imbir - działanie odświeżające
Owocowy, wspaniały zapach podkładu stanowi koktajl z owoców, następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo i szlachetne drzewa. Kompozycja ta tworzy delikatną aurę, która pozostawia na skórze trwały, piękny zapach.


Skład: Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl GLutamate, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Panthenol, Alcohol, Aluminum Hydroxide, Silica, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Mica, Iron Oxides, Ultramarines, Titanium Dioxide Skład: Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl GLutamate, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Panthenol, Alcohol, Aluminum Hydroxide, Silica, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Mica, Iron Oxides, Ultramarines, Titanium Dioxide 
 

Całość prezentuje się bardzo ładnie. Buteleczka ma pompkę, dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa. Podkład jest bardzo leisty, płynny, co kocham w podkładach. Nienawidzę jak jest gęsty, bo wtedy szybko zasycha.

Pachnie cudownie i równie cudownie rozprowadza się po twarzy. Ja używam do tego gąbeczki z rossmana, albo pędzla do podkładu (zależy co mam bliżej pod ręką ;).
Absolutnie nie tworzy maski i bardzo wygładza skórę. Mam cerę trądzikową i potrzebowałam czegoś lekkiego, co nie będzie uwydatniać skórek na twarzy i trafiłam w dziesiątkę :) Większe krosty staram się ukryć korektorem.
Nie jest mocno kryjący, ale ładnie wyrównuje koloryt. Zauważyłam, że za długo nie utrzymuje się na twarzy, pewnie temu, że jest taki lekki. Nałożyłam podkład około 6 rano i już koło 12 zaczął "znikać".
Ja kupiłam go w promocji w małej drogerii w moim mieście za niecałe 45zł. A w rossmanie jest trochę droższy, chyba że akurat jest promocja.


Co tu dużo mówić - to jest KWC wśród podkładów :) Polecam każdemu, kto nie potrzebuje mocnego krycia.

pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. używam aktualnie tego podkładu (nawet ten sam odcień) i jestem z niego w miarę zadowolona :) jeden z lepszych jakie używałam, ale jak go zużyję będę szukać innego, bo w tym przeszkadza mi właśnie zbyt krótka trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się nie sprawdził, kolory nie dla mnie, krycie wtedy kiedy go kupiłam, też nie było odpowiednie, pompka też nie działa jakoś wyjątkowo dobrze.
    oddałam siostrze - ma właściwie idealną cerę, ona była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na ten podkład ale jak na razie mam 5 innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. vilandre Właśnie trwałość jest jedną z jego wad:(

    One_LoVe Do cery idealnej każdy podkład jest idealny :)

    KajaMakefashion Zauważyłam, że latem używam innych podkładów niż zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, uważam, że jest dość dobry, ale mając go na twarzy to po jakimś czasie mam uczucie ściągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie każdy podkład jest za ciemny lub za pomarańczowy. Ciężko być bladolicą ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam cerę trądzikową i nie lubię ciężkich i robiących maskę podkładów. Ten daje ładny efekt. Spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger