lutego 10, 2012

MIYO Nailed it! Nude 10



Jest to lakier już 3 tej firmy w mojej kolekcji, lubię nudziaki, ale ten szczególnie nie przypadł mi do gustu.
 Jak widać na zdjęciach, ten kolor jest taki za bardzo pomarańczowy. Może to taka moja wyobraźnia, ale do końca nie jest to taki nudziak jakie lubię :)
 Te lakiery trzymają mi na paznokciach trochę dłużej niż lakiery essence.
TUTAJ możecie poczytać więcej o tych lakierach, bo moja opinia na ich temat jest taka sama.

Najlepiej ten kolor prezentuje się w świetle dziennym. Mam jeszcze nudziaka z golden rose i uwielbiam go, ale o nim później ;)

I wiecie co, udało mi się trochę odżywić paznokcie za pomocą Eveline 8w1. Dzięki Waszym radom nie oddałam go, tylko używam pod lakiery i to naprawdę pomaga! :) Dziękuje! :)

pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. Dla mnie też jest za bardzo pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zbyt pomarańczowy...Fajnie, ,że Eveline Ci służy, ja też ją używam jako base coat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak odżywka jest dobra;))
    ten nudziak mi też nie przypadł do gustu:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie lekko pomarańczowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj za takimi kolorami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny:) jak na nude, faktycznie jest zbyt pomarańczowy, ale ogólnie fajny kolor...
    ja z nudziaków wolę mleczne kolory, jakoś pasują mi do dłoni...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor - taki karmelkowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładny kształt pazurków zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio cos polubiłam kolorki nude na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że evelinka pomaga! mnie też bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger