lutego 25, 2012

Lovely, Crystal Strength - Supertrwały lakier o wysokim połysku nr 327


Ostatnio kupiłam ciekawy lakier, bo spodobał mi się ten kolor. Zrobiłam parę zdjęć, żeby Wam go pokazać i podzielić się opinią:)



Jedna warstwa:

Dwie warstwy:



+ Trwałość -  wytrzymuje u mnie tyle samo co droższe lakiery
+ Cena - około 6zł/ 10ml
+ Spory wybór kolorów

- Słabe krycie - malowanie 2razy to minimum, a żeby mieć ładny efekt trzeba więcej.
- Przy zmywaniu miałam brudne skórki i palce.
- Zabarwił lekko płytkę paznokcia, po kąpieli na szczęście zmyło się.
- Rzadki lakier i źle się maluje, bo można nabrać za dużo.



Ogólnie nie jest źle, ale więcej ich nie kupię. Może tylko ten mi się trafił, że zabarwia płytkę, ale przez to zraziłam się do nich. Wolę w tej cenie kupić Golden Rose, albo Essence.

36 komentarzy:

  1. Ładny kolor :) szkoda , że takie słabe krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja je lubię...w prawdzie tego koloru nie posiadam, ale nie zauważyłam żeby mi zabarwiały płytkę...krycie też zależy od koloru lakieru co osobiście jest lekko do bani:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie może zależy od koloru te zabarwienie, sama nie wiem...

      Usuń
  3. Oj widzę, że zostały prześwity. Nie lubię tego :(
    Jesli masz ochotę, to zapraszam do mnie na nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię prześwitów i mimo, że podoba mi się kolor lakieru to chyba oddam go siostrze

      Usuń
  4. Piękny kolor, chyba warto używać mimo tych minusów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję ;* ojjj mnie płytkę zabarwił jakoś prawie rok temu jasny zielony lakier z tej serii, dotąd sie nie zmylo i musze ciagle miec pomalowane ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pojade im wprac normalnie , Kartuzy sa jakies 12 km ode mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Krycie kiepskie, też mam ten lakier.
    Ja zawszę kładę bazę pod lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze sobą nie miałam wziętej bazy, bo teraz jestem 500km od domu, a chciałam pomalować tym kolorem :))

      Usuń
  8. Nie miałam nigdy tego lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  9. uj :( nie lubię lakierów odbarwiających płytkę

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nigdy lakierów z tej serii ale - jak koleżanka u góry - unikam lakierów które odbarwiają płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :) Ja też mam jeden z tej serii :)http://rainbow-nails.blogspot.com/2011/06/lovely-crystal-strenght.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Krycie rzeczywiście kiepskie, ale dobry by był w połączeniu z granatowymi końcówkami - tak dla zakrycia :) Kolor ładny w sumie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest śliczny :)
    Szkoda, że nie spisuje się tak jak powinien :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor obłędny, ale krycie fatalne. ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znoszę tych lakierów :D
    Ale kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie kolory na paznokciach <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawy kolor, tylko te krycie troszkę lipne.

    OdpowiedzUsuń
  18. smerfne kolorki ;D


    Ps: Jeżeli jesteś zainteresowana, to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go , kupiłam 2 lata temu, to chyba jakaś limitowanka była...Ja swój rozbieliłam, bo chciałam typowo chabrowy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten kolor no ale rzeczywiście słabe krycie + to że zabarwia płytkę paznokcia ;/ A za tę cenę a nawet taniej kupisz lakiery lepsze np z firmy wibo !

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam, że wiele lakierów z tej serii zabarwia płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, this is an absolutely gorgeous color!

    xoxo
    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam akurat tej serii ;) samo Wibo lubię:)
    kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor śliczny, ale widzę że ze zmywaniem słabo... ja z wibo lubię tylko lakiery z serii express growth, szybko schnął, nie odbarwiają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny kolorek, szkoda że odbarwia płytkę

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorek bardzo ciekawy:)
    Szkoda tylko, że krycie nie najlepsze..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger